fredag 20. mai 2011

Spørsmål #3

hei ! jeg har au vurdert å begynne på friidrett, men føler at det er så seint nå! ;P men jeg har veeldig lyst! Jeg bor i Søgne, så vurderer KIF eller Våg,, aner du noe om hvilke lag som er aktive med folk på vår alder? ;D heheh..
//Lene


Hei Lene,
Jeg sjekket litt rundt på deres nettsider og det ser ut til at både VÅG og KIF har ungdoms lag, og jeg tror de tar inn nye folk også, men jeg er ikke helt sikker. Men du vet aldri, jeg hadde ikke gjort friidrett før dette året, og jeg har virkelig hatt det gøy med det. Og ja, jeg følte at det var litt rart i begynnelsen, siden jeg ikke var så flink som alle de andre. Men det gjør egentlig ingen ting, fordi folk rundt deg de vil forstå hvordan du har det. Og det blir bedre etter hvert, jeg sier at du bare burde hoppe i det, det er en gøy sport, og den er ganske så sosial, noe som er det beste med den syntes jeg. Også konkurerer du bare med deg selv også. Så hvis du liker individuell sport vil jeg si at du kommer til å like friidrett.

Håper det hjalp hvertfall litt. Lykke til!

Hilsen,
Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar