torsdag 19. mai 2011

Track & Field

Hei alle sammen,

Så, i dag hadde jeg offesielt min siste track (aka friidrett) trening. Det var den letteste treningen av hele sesongen, alt vi måtte gjøre var å varme opp, noe som tilsvarer ca. 800 meter med løping, så måtte vi tøye og det var det. Rart å tenke på at det er min siste trening, men jeg har hvertfall kost meg mens jeg har gjort det. Kanskje jeg til og med kommer til å begynne med friidrett når jeg kommer hjem. Jeg har tenkt på det, og tror kanskje jeg ville likt det.

Men hvertfall, i morgen er det mitt siste friidretts stevne, noe som er litt trist, fordi jeg liker stevnene. Men alt kommer til en ende en eller annen gang, ikke sant?

Her er noen minner fra TLG (Trout Lake/Glenwood) Track & Field.









Snakkes snart,
Helene

2 kommentarer:

  1. hei ! jeg har au vurdert å begynne på friidrett, men føler at det er så seint nå! ;P men jeg har veeldig lyst! Jeg bor i Søgne, så vurderer KIF eller Våg,, aner du noe om hvilke lag som er aktive med folk på vår alder? ;D heheh..
    //Lene

    SvarSlett
  2. Du er så søt du helene :D savner deg<3 å d er koseli å se bilder av deg!

    fikk ikke t noe ber enn anonym.., men d er altså meg Ingunn som sier dette :D hihi..

    SvarSlett