fredag 14. januar 2011

Winter Formal!

Hei alle sammen,

Forrige uke var det Winter Formal på skolen min. Winter Formal var helt klart en fantastisk opplevelse, jeg hadde det kjempe gøy, og danset hele kvelden.

Meg og Anna ble hentet av Brendan, og kjørt til dansen, og her må jeg bare si noe, aldri gå med høye heler når det er is på bakken, det er en oppskrift på katastrofe, trust me, jeg vet hva jeg snakker om, så etter å ha nesten falt å brukket de fleste ben i kroppen kom både meg og Anna oss inn i bilen, begge en smule flau.

Men ja, vi kom oss til dansen, den ble holdt i kantinen på skolen, temaet var "Winter in Paris", jeg syntes egentlig ikke det virket som det, men det var bra uansett.

Maten var god, selv om det var litt awkward på bordet jeg satt vet, fordi Brendan liker Anna, men hun  har en kjæreste. Så jeg satt liksom der litt som femte hjul på vogna, det var pinlig. Men jeg overlevde det, jeg ventet bare på at vi kunne gå fra bordet, fordi det var seriøst så pinlig å sitte der sammen med dem, selv om Karli og Gunnar kom etter en liten stund.

Etter alle var ferdig med å spise begynte dansingen, det var utrolig gøy, jeg koste meg masse! Folk på skolen sa at det var den beste Winter formal noen gang! Jeg gleder meg allerede til Homecoming som er om to uker, min skole har homecoming på slutten av Basketball sesongen, fordi det er den store sporten på skolen min, fordi min skole har ikke ett Amerikansk Fotball lag.

Her er noen bilder fra kvelden;

Ha en fin dag,
Helene

1 kommentar:

  1. Ååå,her var det mange flotte bilder,fra en super kveld.Hm,en kjek kar ser jeg også.
    Ha en superfin helg!Klem mamma.:))

    SvarSlett