fredag 17. desember 2010

Portland; dag 2.

Hei igjen alle sammen!

Så i dag har jeg gjort mye gøy, det ble blant annet julekake baking og shopping på oss. Vi dro til et gigantisk kjøpesenter, som hadde en skøytebane inne i midten av senteret, jeg har aldri sett noe sånt før.
Der gikk vi til både Forever 21, Bath and Body Work's og Barnes and Nobles.
Forever 21 er helt klart en favoritt de har så utrolig mye fint tøy der, pluss utrolig mye smykker, og liknende, jeg endte opp med å kjøpe en søt topp og noen smykker. Etter shoppingen var gjort gikk vi og spiste på en meksikansk resturante, utrolig god mat.

Etter vi hadde spist kjørte vi får å se en gate hvor alle husene har utrolig mye julelys, og det var helt sinsykt, har aldri sett noe sånt før i mitt liv, utrolig morsomt å se. Når vi endelig kom hjem hjalp meg og Anna med å bake julekaker.



Peace,
Helene (amerikafareren)

1 kommentar:

  1. Hei Helene!
    Utrolig hvor mye lys det var på husene,ikke noe miljovenlig der i gården.....
    Fint at du har en super helg:)
    Hvilke farge på toppen?Nå er jeg så god som i mål med presangene...Har handlet fredag og lørdag.I dag skal jeg bake,en sort,å pynte litt.
    Vi har fått mye snø....
    Ha en flott dag!Stooor klem Mamma:))

    SvarSlett