mandag 27. desember 2010

Christmas!

Hei alle sammen!

Julen er vel overstått nå, og det var en helt annen opplevelse å feire den her i USA. Jeg skal komme tilbake til det men først vil jeg skrive litt om den siste dagen i Portland, som var søndag får en uke side, hehe, ops?

Den siste dagen i Portland, var den beste syntes jeg. Vi shoppet mer, jeg fant en kjole til Vinter Formal, som er den åttende januar. Jeg gleder meg veldig mye til det. Kjolen er helt ned til gulvet, og jeg skal ha heler til den, jeg tror det blir bra, selv om jeg er litt bekymret over at jeg skal være super høy med heler på, men vi får se.

Jeg kjøpte kjolen på H&M, den eneste H&M butikken i USA er i Portland. De hadde utrolig mye fint der, jeg kjøpte en skjorte, en dongri skjorte.

Etter shoppingen gikk vi får å kjøpe lunsj, vi spiste Thai mat, det var utorlig godt. De har alle disse mat bodene hvor folk står å selger mat fra mange steder i verden, dette skal hvist være spesielt for Portland. Jeg fikk også kjøpt julegave til Anna, et fotoalbum som jeg på en måte lagde en scrapbok ut av, hun likte den godt, så det var en suksess når hun åpnet den på første juledag.










































Ok, så tilbake til jul. Det var helt anderledes å være her i julen, det var en bra anderledes, men fortsatt hadde jeg øyeblikk hvor jeg savnet hjemme. Men det forventet jeg jo helt fra starten. Vi åpnet pakker på første juledag, det var utrolig koselig å sitte der med peisen på og varm kakao. Jeg fikk utrolig mye fint, tusen takk alle dere der hjemme for de flotte julegavene, jeg setter virkelig pris på de.

Alt i alt har jeg hatt en fantastisk jul, nå er det bare nyttår som gjenstår, og etter det er det bare seks måneder til jeg reiser hjem til kjære lille Norge igjen. Det er rart å tenke på hvor utrolig fort det har gått siden jeg kom hit. Men alt jeg har å si nå er God Jul og Godt Nyttår!

Varme Juleønsker ,
Helene (amerikafareren)

3 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se kjolen din :D Og de har H&M i NY også(: Du mente kanskje i Oregon haha!

    SvarSlett
  2. Hei Kjære du!!!
    Ja dette var andre boller.....
    Flott pynta tre,å en skjønn jente.
    Klem Mamma;))

    SvarSlett
  3. Julen din virker kjempefin jo! Så heldig du er :-)

    SvarSlett