torsdag 16. desember 2010

Portland; Dag 1.

Hei folkens!

I dag var jeg på skolen fram til kvart over ett og etter det bar turen ned til Hood River hvor vi stoppet får å ta ut penger til turen, etter det gikk turen videre til Portland. Jeg har hatt en flott dag i dag, er kjempe fornøyd med åssen håret mitt ble etter klippen. Og jeg hadde en fin skoledag også, jeg tror aldri jeg har snakket så mye i C.W.I klassen min som det jeg gjorde i dag, det var morsomt å diskutere.


Annet enn det har det vært en veldig vellykket dag over alt, jeg hadde det veldig gøy, og jeg koser meg masse. Jeg kan ikke komme over at det faktisk er vinterferie alt, og i morgen har jeg vært i USA i fem måneder, kan du tro det!? Tiden har bare flydd av sted.

Men må skal jeg hoppe i loppekassa, god natt!

Varme juleønsker,
Helene (amerikafareren)

1 kommentar:

  1. Hei Helene!
    Flott når tiden flyr å en har det fint.Bra med ny sveis også,her ble det et skinn av brunrødt:)
    Fikk handlet di fleste presanger:)BRA:)
    Kos deg videre.Klem Mamma:))

    SvarSlett