onsdag 15. desember 2010

Bolle baking!

Hei alle sammen!

I dag har det egentlig bare vært en ganske avslappede dag, jeg kom hjem fra skolen, møtte vertsforeldrene mine igjen, etter at de kom hjem fra Kentucky i går kveld klokken 12. Det var hyggelig og se dem igjen. Meg og Anna fikk en t-skjorte hver hvor det står Kentucky, jeg har ikke bilder ennå, men skal ta et så fort som mulig. Etter det bakte jeg boller, fordi det er frokost meg geologi klassen i første og andre time i morgen, det er vist en tradisjon for klassen til Mr. Anderson (Mr. A). Det blir koselig, og jeg må si at jeg er ganske så fornøyd med bollene.



Håper dere har hatt en bra dag, men nå må jeg seriøst gå å legge meg, vil være uthvilt til i morgen, når jeg skal til Portland! Jeg gleder meg, kan ikke tro at det er Juleferie alt!

Ps. Takk for julestrømpene mamma, vi åpnet dem i dag, nå henger de på peisen i sin fargerike prakt, de er nydelige, både meg og Anna elsket dem!

Varme juleklemmer,
Helene (amerikafareren)

2 kommentarer:

  1. Hei vennen!
    Åååå,det så godt ut med boller,her skal jeg snart ut å lage lasange til middag.
    Kos at dere kunne like julestrømpene.
    Kos deg med geologiklassen.
    God tur til portland i dag.
    Så fint du har pynta på bloggen:)
    Klem og kyss Mamma:)
    Ps. ble fornøyd med klipp og farge på håret.

    SvarSlett
  2. Du får ta et bilde eller to av sokkene,så kan jeg vise dem på bloggen min også,
    jeg glemte det:(

    SvarSlett