søndag 12. desember 2010

Basketball

Hei igjen alle sammen!
Det føles rart å legge ut to innlegg på en helg, jeg begynner å bli god til dette, haha, eller ikke. Skal ikke love noe ennå. Så her om dagen, altså fredag, var jeg på min første basketball kamp!

For dere som ikke viste det er baskeball den store skolesporten på min skole, fordi min skole har ikke et fotball lag (amerikansk fotball), så basketball sesongen er når alt skjer, det er da homecoming week er og alt sammen. Så lett sagt er det a big deal her. Jeg liker virkelig stemningen når man er der, det er ulikt noe annet jeg har opplevd før, det er helt klart en opplevese.


Dette er de eneste bildene jeg har til nå, har ikke fått tatt noen andre ennå, hehe. Men uansett, jeg koste meg utrolig mye på fredag og jeg ser frem til fremtidige basketball kamper. Go TLG!

Varme tanker,
Helene (amerikafareren)

1 kommentar:

  1. Morro når det skjer noe:)
    Ha en fin skoledag!Klem mamma:))

    SvarSlett