mandag 13. august 2012

Ny blogg, nye muligheter.

Hei alle sammen,
Nå er det lenge siden jeg har besøkt denne bloggen og skrevet her, det er rart. Føles som et annet liv for å være helt ærlig. Men jeg følte litt nostalgi, og det er jo lov. Men jeg merket at folk kommer fortsatt innom her og tenkte kanskje jeg skulle dele med dere at jeg har en ny blogg, hvor jeg skal skrive om livet mitt i England denne gangen.


Fordi, den 12. September drar jeg til England, London for å være konkret, for å studere Engelsk litteratur, så hvis du er interessert i å lese om mine opplevelser der, eller har noen spørmål om hvordan det er, eller spørmål om mitt år i USA for den del, så er det bare å stikke innom. Og hvis ikke så kan du alltids sende meg en mail; helene260793@hotmail.com

Hilsen,
Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar