mandag 20. juni 2011

Hjem, kjære hjem!

Hei alle sammen,

Nå er det en stund siden jeg har gjørt lyd av meg, men jeg kan gladelig si at jeg er hjemme safe and sound. Og jeg har kost meg noe helt utrolig her denne siste uken.

Men det jeg egentlig ville fortelle er at jeg har nå satt opp en ny blogg og den er som følger; http://liveoutloud.blogg.no/

Håper du stikker innom en gang!! Og ha en fantastisk sommer!

Hilsen,
Helene


Ps. Hvis du har noe du lurer på så er det bare å spør, kommer nok til å sjekke innom denne bloggen en gang i blandt, så spør i vei!

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg drar til usa neste år, går også medier og kommunikasjon.
    Jeg bare lurer: Fikk du året ditt godkjent? Var det vanskelig? :)
    Kan du svare på mail: julie__sviggum@hotmail.com
    Takk :D

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett