tirsdag 24. mai 2011

Den har ankommet!

Hei alle sammen,

Så, i dag valgte jeg for en forandring å sykle til og fra skolen, noe sm var en helt fantastisk forandring, og jeg likte det veldig godt, for det første var det fint vær g for det andre følte jeg at jeg våknet mer når jeg syklet til skolen, på den måten var jeg mindre trøtt når jeg annkom. Men en ting jeg må gjøre er å dra hjemmefra tidligere, for i dag var det rett før jeg ble merket ned som sen, hehe, oops?

Uansett, her i Trout Lake begynner det faktisk å mærme seg sommeren, og det er så utrolig deilig å se solen igjen etter mange, og da mener jeg mange måneder med ikke noe annet en snø og regn. Det var ganske deprimerende en stund. Men nå er alt bedre, og jeg koser meg masse med dette flotte været. Men nå er det bare 21 dager igjen til jeg reiser hjem. Det er utrolig rart og tenke på, og jeg kan ikke tro hvor dette året har gått. Det er mixet følelser om det å gå hjem, gleder meg masse, men jeg vil ikke forlate vennene mine og vertsfamilien min her. Jeg kommer til å savner Trout Lake.

Det bringer meg til hva overskriften betyr. I dag hentet jeg posten, og i mellom alle regningene, søppelposten og div. andre ting var min flybillett. Jeg reiser hjem den 14. Juni, klokken 7.30 på morgenen. Derfra drar jeg til Newark i N.J, hvor jeg møter Heidi fra camp, jeg har ikke sett henne på 10 måneder, og det er fint å vite at vi skal være på samme fly hjem og at vi forhåpentligvis får sitte vedsidenav hverandre.


Grugleder meg til å dra hjem. Hva med dere andre utvekslingsstudenter, følelser på å dra hjem?

Hilsener fra Amerika,
Helene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar