onsdag 30. mars 2011

Den siste måneden

Hei alle sammen,

Så jeg har egentlig ingen unskyldning får ikke å ha blogget denne siste måneden, jeg har bare ikke følt for det, jeg vet egentlig ikke hva som skjedde, jeg har jo selvfølgelig vært på laptopen min, men av en eller annen grunn kunne jeg ikke få meg selv til å skrive et eneste ord på bloggen. Det er ikke det at jeg ikke har hatt det noe gøy, eller opplevd noe spennende, fordi denne siste måneden har vært den mest spennende tiden jeg har hatt er så langt, og det er mer som kommer neste uke.

Men hvertfall her er hva jeg har gjort den siste måneden;

- Jeg begynte på Track & Field (aka friidrett)
- Jeg var på mitt første Track-meet.
- Jeg traff mange norske studenter der.
- Jeg reiste til Disneyland i California.
- Jeg gledet meg til Hawaii (neste uke!)

Så det var det som skjedde den siste måneden, pluss at det har regnet her i Trout Lake 28 dager på rad. Er det ikke fantastisk vær?

Men uansett, jeg er så utrolig takknemlig for alt som har skjedd denne siste tiden, og jeg har kost meg noe helt vanvittig! Skal prøve å få skrivd et innlegg senere i dag, om Disneyland turen og alt sammen.

Men vi snakkes!

Her er en liten smakebit på California;


Hilsen fra Amerika,
Helene

1 kommentar:

  1. Spennende saker,gleder meg til referat og bilder.Åååå,så mye regn,det regner her også i dag.Meldt regn hele dagen.ha det fint.
    Kos og klem Mamma:))

    SvarSlett