søndag 23. januar 2011

Solskinn!

Hei alle sammen,

Så i går bestemte sola seg får å komme frem etter å ha vært incognito for over to uker, det var utrolig deilig med sol igjen. Så siden det var en så fantastisk dag ute bestemte meg og Anna oss får å ta en gåtur.
Jeg skulle egentlig lage en videoblogg-ting, men det var et failed attempt fordi jeg kom tydeligvis borti knappen og avsluttet filmen - fail -, men uansett, det var en fin dag, og det var så utrolig deilig å se sola igjen etter alt regnet vi har hatt. Så nå i dag er det sol igjen, og jeg kommer mest sansynlig til å få enda flere fregner enn de jeg allrede fikk i går.





Håper dere har det bra der hjemme, nå skal jeg nyte sola mens den er her.

Hilsener fra Washington,
Helene (Amerikafareren)

1 kommentar:

  1. Hei Snuppis!så fint det var å snakkes i går.
    Pappa er på veien å ringer det kanskje nå?
    Kos deg i sola.Solklem fra mamma:)))

    SvarSlett