søndag 4. juli 2010

13 Days to Go.

Dette er hvor jeg vil tilbringe mine to første uker i USA - Boston, MS.
Det er der jeg skal på L&C campen som varer fra 17/18 Juli og frem til den 31 Juli, etter det går turen til vertsfamilien min i Trout Lake.


Mens dette er hvor jeg har vært den siste uka - Side, Tyrkia.
Jeg kan ikke tro at det bare er 13 dager til jeg reiser, det er ganske uvirkelig og utrolig spennende. Har sendt mye mail med Anna den andre utvekslingsstudenten jeg skal bo med, og har også sendt noe med vertsmoren min. Jeg er så spent og Trout Lake er så utroligvakkert, her er et bilde:

Jeg kan ikke tro at jeg skal bo her i et år! Jeg gleder meg så utrolig mye.
Nesten alt er i orden nå, har fått sendt passet inn til ambassaden, så nå venter jeg bare på å visumet i posten. Jeg har også fått kjøpt gave til vertsfamilien, har kjøpt ny koffert og jeg er jo så original derfor er den sort (haha, riiiight..) Nå gjenstår det bare å pakke alt og finne ut av åssen i huleste jeg kan pakke et helt år i en koffert - en koffert som skal inneholde 23 kilo maks, hvorav 5-6 av kiloene er kofferten. Ugh!
Det blir nok minimum med blogging før jeg reiser, fordi jeg drar til sommerhuset til familien min på tirsdag og blir der vel litt over en uke.
Det er så rart å tenke på at jeg reiser så snart, men jeg angrer ikke på at jeg tok denne avgjørelsen fordi dette er noe jeg vil gjøre. I'm so excited!

Jeg har en ting til jeg må si til alle utvekslingsstudenter som skal bli americanized;
Happy 4th of July!

Have a lovely vacation,
Helene.

Ps. Hvem av dere som reiser med EF skal på camp?

5 kommentarer:

  1. Jeg skal på camp! Nærmere bestemt Bryant! btw, campen starter 19. Juli, selv om vi ankommer litt før.
    Jeg gleder meg KJEMPEMYE til å dra. :D

    SvarSlett
  2. Jeg skal på camp, men på Norwich da. Hvilke camp skal du på?

    SvarSlett
  3. Jeg skal på camp på Bryant :) Gleder meg utrolig mye :D

    SvarSlett
  4. SV: Jeg er ganske sikker på at jeg skal på Norwich, men jeg var på venteliste, så det er ikke 100 prosent sikkert ennå hvilken camp jeg skal på. Men jeg skal på camp :)
    - Helene.

    SvarSlett
  5. Eg skal på camp på Norwich :)

    SvarSlett