torsdag 17. juni 2010

Update: Ny Vertsfamilie!

Hei hei!

Så som jeg nevnete i forrige inlegg fikk jeg en telefon fra EF om at det var en vertsfamilie interresert (igjen). Vel.. EF ringte igjen. Og jeg fikk vite at det var en familie som ville hoste meg, sammen med en annen student - hun er tysk og etter det jeg vet så langt heter hun Anna. Det er i Washington, på en hestefarm, men i en annen by. Denne byen heter Trout Lake og ligger i samme county som Goldendale gjør. Det er utrolig kjipt at jeg ikke kom til Goldendale alikevel (og til samme by som Heidi, besøk hennes blogg her). Skjønner helt ærlig ikke noen ting jeg, men jaja, så lenge jeg får familie så er alt greit for meg. Vet ikke om jeg har noen vertssøsken ennå, men jeg vet at dette er første året familien har utvekslingsstudent(er).
Her er mailen jeg fikk fra EF:

Great news, we have a wonderful family in Trout Lake, WA (right over the Columbia River from Oregon) who already are hosting Anna and would also like to host Helene.

This family has a huge horse ranch and a wonderful home in the Raasch Region of RCs. The girls actually would have their own "apartment-like-space" attached to the family home so it would allow for privacy and plenty of familial interaction. The Templeton family has horses on their property and other animals. They are horse trainers and love living in the Pacific Northwest as they're big into the outdoors (horseback riding, hiking, camping and fishing). Though this is their first year hosting, they have had European horse trainers come and live with them for months at a time and feel like they love to open their family to other cultures. The local Trouth Lake high school has a great commitment to education and offers a great array of activities (sports, music, drama etc) for the students.

This IEC is part of the Oregon/Washington Raasch RC Group and they are very active in the students' lives. They do a white-river-rafting trip in the fall, a trip to San Francisco in November, Hawaii in January and Disneyland (CA) in March. It's a fantastic region and one that I think both Anna and Helene would really enjoy.

Det er det jeg vet så langt, vi får bare se fremover - I'll keep you posted.

Ha en fortsatt fin dag,
Helene.

10 kommentarer:

  1. Det hørtes jo ut som et skikkelig bra sted i alle fall da! Jeg skjønner ikke helt hvorfor EF ikke har forklart hva som skjedde med den forrige familien..
    Gleder meg til å høre mer. Hva er denna gruppa som drar på turer? Kanskje jeg ligger nærme nok til å være med, haha.

    SvarSlett
  2. hørtes skikkelig bra ut det da :D du får det nok fint uansett!

    SvarSlett
  3. Neii så kjipt at vi ikke kommer på samme sted lengre! men så bra at du har fått en an familie som virker veldig bra :- )
    Kanskje vi kan møtes en gang selvom, siden vi er sikkert ganske nærme hverandre! :D

    SvarSlett
  4. Høres jo veldig bra ut da :) Håper du får det fint der :D

    SvarSlett
  5. OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! OMG! SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!!SPENT!!! gleder meg såå synsykt på dine veine :)

    SvarSlett
  6. SV:
    Elisabeth nå må du slutte å drikke red bull.. Huff det er ikke bra for deg, hahahaha.
    Love youuuuuu <3
    - Helene.

    SvarSlett
  7. eeeeeellllllliiiiieeeee18. juni 2010 kl. 14:07

    Ib - rus lille venn ;)

    SvarSlett
  8. SV:
    Du trenger hjelp!
    Hahahaha..
    - Helene.

    SvarSlett
  9. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så heldig! INGEN har meldt interesser for meg :( Jeg blogger på http://othilies.blogg.no og lurer på om vi kan lenke hverandre?:)

    SvarSlett
  10. I så fall send meg en mail, eller en kommentar4 :)

    SvarSlett