søndag 30. januar 2011

Basketball og den kommende uken.

Hei alle sammen! 

Da var det helg igjen, eller vel, det var, nå er den jo nesten over, jeg mag selv har hatt en bra helg, på fredag hadde vi halvdag på skolen, samme på torsdag. Så det virket som om helgen min startet torsdag når vi (altså meg og Anna) kom med vertsforeldrene våre til Hood River, det var deilig å komme seg ut av Trout Lake for noen timer, jeg vet jeg skriver det mye, men etter en stund blir man litt innestengt. Men ja, der ble det litt shopping gjort, noen gaver til folk der hjemme og liknende, jeg kjøpte også en kjole som jeg skal bruke denne uken fordi denne uken er det nemlig Spirit Week og Homecoming på skolen min, det blir gøy, jeg gleder meg. Det blir jo en helt annen opplevelse enn noe jeg har opplevd hjemme.

På fredag skjedde det ikke så mye, jeg trente og slappet av etter det, det var deilig å ikke måtte gjøre noe særlig. Og så på lørdag, altså i går var det basketball kamp, det var gøy, jeg er ikke så veldig interessert i basketball, men det er alltid gøy å se når vårt lag spiller, resultatet ble som følger, jentene vant, mens guttene tapte. Man kunne se at guttene var skuffet når de tapte.

Det er mye jeg ser frem over, jeg skal dra på tre turer, og jeg gleder meg utrolig mye, jeg skal til San Francicco om litt over to uker, og i Mars blir det en tur til Disney, Universal og Hollywood, og bare en uke etter det drar jeg til Hawaii med folk fra skolen. Jeg gleder meg!

Men nå  skal jeg bare nyte denne søndagen, fordi tiden her går så fort og før jeg vet ordet av det er jeg hjemme igjen og lurer på hvor året gikk hen.

Ha en fantastisk uke!

Hilsener fra Amerika,
Helene

2 kommentarer:

  1. Høres flott ut,flott å ha noe å glede seg til:))
    Klem Mamma:))

    SvarSlett
  2. I am sooo happy for you, that you are gonna be able to go to Hollywood. Hope you will have a lot of fun! (I'll wait for my Disney-T-Shirt!;-)You are so right! I feel the same as you do, we just need to blink for a second and we are home again....unbelievable!

    SvarSlett